27 Kasım 2015 Cuma

KV5

KV5 ve R2D2

   Bu hafta satışta olan KV5'i inceliyoruz. Wargaming bize 4 paket sunmuş ben 3 tier tankları es geçerek KV5'e odaklanacağım. KV5'i 53 lira gibi gayet makul bir fiyattan satışa çıkarmışlar üstelik 30 gün premium ve garajıyla birlikte alabileceksiniz bu ilginç tankı.




    İlginç demişken neden ilginç olduğunu açıklayalım hemen KV5'in önünde 2 tane çıkıntı var gördüğünüz üzere bu çıkıntıların biri var ki artık çıkıntı olmaktan çıkmış bağımsızlığını ilan etmiş. Bırakın beni ben gidiyorum diyor adeta.Bu çıkıntı araştırmalarımız üzerine radyo operatörünün bulunduğu bölme olduğunu anladık. 




   Şimdi gelin bu radyo operatörünün bölümünü neye benzettiğimize tabiki R2D2. Anakin Skywalker'ın yardımcı droidi Anakin'e ne kadar yardım ediyorsa bu radyo operatörü bölümü KV5'e bir o kadar zararı var.




    Bu çıkıntıyı her yerden görebilirsiniz map'in diğer ucunda dahi olsanız onu görmemek elde değil.



    Sonuç olarak KV5 alacaklar için şunu demeliyim. Star Wars seviyorsanız ve savaşlarda kendinizi yalnız hissediyorsanız, benim bir yardımcı droide ihtiyacım var diyorsanız tam sizlik bu tank kaçırmayın. Oynaması eğlenceli bir tank aslında savaştayken droidinize zarar gelmemesi için tüm çabanızı gösterin. Bu sayede superunicum olma yolunda önemli bir adım atın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder