6 Ekim 2016 Perşembe

Twister Cup

Twister Cup Play-Off Heyecanı


   Öncelikle bilgisayarımın sorunlsrı yüzünden yazamamak beni sinir ediyor. -_- Mavi ekran verdi nalet olası bilgisayar şuan telefondan zar zor yazmaya çalışıyorum. Telefondan biraz devam edicem rahat yazabilirsem artık burdan devam ederim. :) Neyse gelelim asıl konumuza dün geceki rüyamdan bahsetmek istiyorum biraz bildiğiniz gibi takımım son 19 yani play-off'lara çıktı. Tabiki bu durum beni derinden etkiliyor hatta rüyalarıma bile girmeye başladı. :D Tamam tamam anlatıyorum ne gördüğümü grubumuzdan 2 takımı diğer gruptan da 1 takımı gördüm. :) bakalım rüyamdaki gibi mi çıkacak :P grubumuzda -M8- ve LOCA karşı grupta da PHNX vardı sadece bu klanları gördüm. Ak sakallı dede geldi kulağıma fısıladi herhalde bilmiyorum xd neyse şimdi gelelim grup tahminine grupları tahmin edicem bakalım ne kadar doğru tahmin edebileceğiz.  :) 

Grup 1      Grup 2 
PHNX      CLTR
PAT          -M8-
DSK1L    LOCA
BHBP      CHARS
SB_         TH1Q
TESRH    LGN
FZ            BRTH
SPARTA  60
KRKN      1_STG
                 MK

   Gruplar açıklanınca ne kadarını doğru tahmin edebildik bir sonraki yazımda bakarız. ;)
                                                           
   Bilgisayarımın mavi ekranı ile veda ediyorum. Bu postun altına yorumlarınızı bırakında kimler okuyor bilim muhabbet edelim. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder