14 Aralık 2015 Pazartesi

Sizden Gelenler (Şarkılarla WoTB)

Wargaming Merkez


Önemli olan tank avcısı olabilmekte değil hellcat. 

Asıl önemli olan tanklarla dans edebilmekte.
Vurucaz kırıcaz patlatıcaz
Vurucaz kırıcaz patlatıcaz
Wargaming merkez patlıyo herkes
Güncellemeyi alan sövdü son ses
Şükür ALLAHA bugün FPS miz enfes.
Japonumu aldım lan ses kes.
Wargaming merkez patlıyo herkes
Güncellemeyi alan sövdü son ses
Şükür ALLAHA bugün FPS miz enfes 
Japonumu aldım lan ses kes.
Japonu himmelsofta kullan bomba
Heat le tek atarım sonra
WR öyle kasılmıyor usta.
Tekrar yok yayın Twitcde
Kalk kardeş üç beş savaş yapak
Rüyamda gördüm şu tankı patlatak
Gittiğimiz gibi direk patlatılak
Garajda yine mevzu çıkartak
Evet japon R.Otsular
Japon tankı bu korkma güzelim
Kayıp tapınağa gidip biraz korku salalım
Hızımız güzelken RAM yapalım.
HEAT i ayarla ben çok severim
AP var HE var HE yok AP yok
Gören diycek gold atıyo
Adrenalin diyosun kardeş hızlandırır seni
Atan HEAT i patlatir beni
Hastasıyız Dede
Mühimatçı ver oğlum ammoyu.
Top top topçu diyo bana içimdeki hisler
Mühimmatçı bak bu adam çok ammo atar.
Ben savaşa çıkardım evet böyle NOOB lar
Attığın ammolar optikimde hiçler
Hemen şimdi HEAT mevzusuna dönelim
Atıyosak eğer pusmayı tercih edelim
Kafamız güzelken savaşa gidelim
Nooblar la savaşı ben çok severim
Mermi barutsuz top mermisiz uçmaz.
Patlatanlar mevzu çıkarırlar susmaz
Ammo bitene kadar savaşırım hayatta ölmem
Öyle diyenleri çok öldürdük ustam
Ateş etmeyi bile bilmiyordun sen
Ne ara is7 kasmaya başladın bırem
Ee unutmadan söylüyorum burdan
Kullanmıyorum gold ammo filan
Hastasıyız dede

Abdullah32_2015

Yinemi CLTR


Bu neyin kafasıymış ya bu neyin kafasıymış ya
Ben sana diyim mi wargaming kafası bu
War mı gaming?
Burası himmelsoft welcome to cehennem ra ta ta ta ta ta ta vazgeçmem
Bütün tankları tek tek pert etmeden
Paletimi öpmeden size yol vermem
Ver noobu ben harmanım cepte kredi yok bir yolunu bulmalı
Premium tank almalı. Bu savaş kafam bu zirveyi bulmalı.
Hadi oyuna gidip üç beş savaş yapak
Bir iki ammo atıp tankı patlatak
Sonra çat diye medle biraz hızlanak mausu tavafa çıkıp ammoyu zorlayak
Kır zırhı içeride aha ammolar komutan duymasın bizi yaralar
Sessiz sessiz lan duydular baba koş baba koş aha CLTR
Garaj soğuk tankım buz tutar
Bozuk motordan bir ses çıkar
Motoru çalıştırırken yine bir ses çıkar komutan der hadi savaşa hadi hoppala vede cuppala.
Tepe başında bekliyo bu nooblar iki pıtla çatlayanlar.
Aha abiler aha ordalar GENE Mİ CLTR hani nerdeler
Aga yatiyy CLTR geliyy
Gene tankım düşüşü zorlar aldımmı tetrachı gör len yapıştır arkadan inceden beni bir zirveye çek lan
Hani nerde bizim nooblar tek atışta pert olanlar ben yazdıkça kıskananlar alayı biliyo onların adı CLTR. -tabii ya
AP var depomda AP var. Kaşınıyorsan HEAT var bir dumanda patlar. APRC var sonunda ölüm var bunda hayat seni zorlar
Wargaming oyunu bozai her güncellemede cihazımı zorlai böyle giderse yiyecem ben kafai.



Abdullah32_2015

1 yorum: