2 Aralık 2016 Cuma

T54 First Prototype

T54 Mod 1

 


   1800 altın ve garaj yuvası ile birlikte oldukça uygun olan bu paket alınmaya değer bence .
   
 

   Sadece hızı konusunda sıkıntı yaşayabilirsiniz 40km hızla giden T54 Mod 1 zırhı ile bu eksiğini telafi ediyor . 
   Doldurma süresi 7,7 saniye ye kadar düşürdüm. Aşağıdaki değerler donanım ve erzaklarla birlikte değişen değerler. Donanım olarak muhteşem üçlü olarak telafuz ettiğim hızlı yükleme hızlı,  nişan ve havalandırma taktım. 
 
  
 
 
 
 
 

 

 

2 yorum:

  1. Tankı oynadım denedim

    Hızı sizi çok canınızı yakmaz. Hızı normal düzeyde,maxhızıaz ola bilir aaa aksiyonun dışında bırakmaz sizi. Goruş mesafesi iyi oldugu icin donanimla spotcu ola bilirsiniz. En mukemmel yanıön zırhı ve tankın donuşleri. Taret donusu ve yerinde dönmesi mukemmel hatta oyunda ek yuksek olan. Bi tek kredi getirisini sevmedim. Almak isteyenlere tavsiye ederim ama sadece tecrubeli oyunculara. Yeni baslayanlar Almasın.

    YanıtlaSil